Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем след XENON

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
    До момента съм имал над 10 лични и около 6 служебни коли.
    Всички, които имаха халогени, гаснеха при включване на дълги!
    Дори изгасва и стопът за мъгла, когато превключиш на дългите
    Не знам защо точно така е направено, но е така.
    Според мен твоята инсталация нещо не е в час, но да се изкаже някой друг колега с 156, че ние сме с 147.

    ---------- Post added at 07:33 ---------- Previous post was at 07:31 ----------


    Освен качеството на ксенона, има значение и монтажът
    Има "майстори", които и Hella ще монтират така, че да светне цялата инсталация и обратно
    Изказвам се веднага: без ксенон съм(за сега), нищо не е пипано по фаровете, при включени фарове за мъгла и дълги свети всичко - къси, дълги и мъгла. Относно проблема на колегата - опитай се да екранизираш кабелите за високо напрежение на ксеноните, фабричните са с метална оплетка, има случаи на смущения в радиото от китайските ксенони, точно поради смущения от високото напрежение.
    Алфа 156 1,8ТС 1998г

    Comment


    • #32
      Това явно е поради моментното прекъсване на веригата при превключване на дълги.
      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Като ще гасиш колата - първо гасиш фаровете и тогава гасиш двигателя. Врътката за светлините остава на 0/off/изключено.

        При палене - първо палиш, и след това на работещ мотор, въртиш врътката на позиция включени къси светлини.
        Това защо трябва да се прави? Аз съм с ксенони, но досега не знаех, че е такава процедурата и си ги държа винаги включени.
        156 SW, 2.4 jtd CF3, 2001

        Comment


        • #34
          Главно удължава живота на крушките (за 4 години ползване ми е изгаряла само 1).
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Дядо Мраз Покажи съобщение
            Това защо трябва да се прави? Аз съм с ксенони, но досега не знаех, че е такава процедурата и си ги държа винаги включени.
            По принцип е добре преди да гасиш да изключиш всички консуматори - фарове, радио, нагреватели, вентилатори... и да ги включваш след като запалиш.
            Алфа 156 1,8ТС 1998г

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
              По принцип е добре преди да гасиш да изключиш всички консуматори - фарове, радио, нагреватели, вентилатори... и да ги включваш след като запалиш.
              При запалване виждам някакъв смисъл, но защо и преди гасене трябва?
              156 SW, 2.4 jtd CF3, 2001

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от rady156 Покажи съобщение
                Хаха, вярно на всеки колата си свети по своему! Пичове благодаря за мненията, но днес нямах време да се занимавам, тъй че нямам резултат!
                Първоначално публикувано от nellavy Покажи съобщение
                Това е най- елементарната и ефективна схемичка за да няма проблем с ксеноните.
                Бях тръгнал да търся кой да преправи схемата за да не ми изгасва ксенона при изключване на дългите, но на едно две места, като видеха Алфата и вдигаха рамене.Тогава попаднах на една тема в която колегата ecotronic предлагаше просто да се сложи по един кондензатор преди баластите.С негова помощ от форума купих и свързах два кондензатора 4700uF 16V(1.30лв бр), които поставих на 2-3см преди преди баластите и вече 3-4 дни проби(400-500)включвания няма нито едно изгасване!Преди на всеки 5-6 изключвания на дългите ми изгасваше поне единия ксенон.Смятам , че това е най бързото и евтино решение на проблема, без да се преправя нищо.
                Last edited by stu; d.m.y г., 23:35.
                Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от stu Покажи съобщение
                  Бях тръгнал да търся кой да преправи схемата за да не ми изгасва ксенона при изключване на дългите, но на едно две места, като видеха Алфата и вдигаха рамене.Тогава попаднах на една тема в която колегата ecotronic предлагаше просто да се сложи по един кондензатор преди баластите.С негова помощ от форума купих и свързах два кондензатора 4700uF 16(1.30лв бр), които поставих на 2-3см преди преди баластите и вече 3-4 дни проби(400-500)включвания няма нито едно изгасване!Преди на всеки 5-6 изключвания на дългите ми изгасваше поне единия ксенон.Смятам , че това е най бързото и евтино решение на проблема, без да се преправя нищо.
                  Сподели къде точно и как се слагат тези кондензатори. По принцип в тънките цифрови баласти си има кондензатор, ама и при мен (вече 2 дена и аз съм с ксенон) единият баласт прави парчета - при минаване от дълги на къси гасне, ако изключа дългите и работи само лупата с пластинката няма проблем. Смених го с друг баласт, проблема изчезна, но сега след дълга работа на баласта и изключване на светлините след това не пали лампата - трябва малко време 1-2мин да се поохлади и пак си работи.
                  Алфа 156 1,8ТС 1998г

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                    Сподели къде точно и как се слагат тези кондензатори. По принцип в тънките цифрови баласти си има кондензатор, ама и при мен (вече 2 дена и аз съм с ксенон) единият баласт прави парчета - при минаване от дълги на къси гасне, ако изключа дългите и работи само лупата с пластинката няма проблем. Смених го с друг баласт, проблема изчезна, но сега след дълга работа на баласта и изключване на светлините след това не пали лампата - трябва малко време 1-2мин да се поохлади и пак си работи.
                    Ако имаш в предвид това, блокче, което е външно на тънкия баласт и стои между него и крушката, това не са кондензатори а повишаващите трансформатори. Тъй че вероятно проблемът с мигването стои и при тях.


                    159 1.8 MPI
                    166 2.0 TS (ex)

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Alamo Покажи съобщение
                      Сподели къде точно и как се слагат тези кондензатори. По принцип в тънките цифрови баласти си има кондензатор, ама и при мен (вече 2 дена и аз съм с ксенон) единият баласт прави парчета - при минаване от дълги на къси гасне, ако изключа дългите и работи само лупата с пластинката няма проблем. Смених го с друг баласт, проблема изчезна, но сега след дълга работа на баласта и изключване на светлините след това не пали лампата - трябва малко време 1-2мин да се поохлади и пак си работи.
                      Ами честно казано съм бос в тази област, но поне за кондензаторите разбрах, че се вързват директно на + и - , и това е.Виждам, че колегата се е включил в темата и може да ти обясни по подробно.Сложих ги на кабелите захранващи баластите.
                      Last edited by stu; d.m.y г., 23:39.
                      Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

                      Comment


                      • #41
                        Обяснението за решаването на проблема с кондензатори е просто. Напрежението на изводите кондензатор не може да се промени скокообразно. И колкото по-голям е капацитетът на кондензатора, толкова по-плавно се променя и въпросното напрежение.
                        Поради това когато кондензатор с определен капацитет бъде свързан паралелно на захранването на баласта, той не позволява напрежението рязко да падне при превключване от къси на дълги и ксенонът да изгасне.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          Ако имаш в предвид това, блокче, което е външно на тънкия баласт и стои между него и крушката, това не са кондензатори а повишаващите трансформатори. Тъй че вероятно проблемът с мигването стои и при тях.
                          Ахам блокчето е т.нар запалка. Кондензатора е вътре в инвертора и по спомен е точно на входа, залято е с нещо като желе и не виждам къде точно е вързан, но се вижда, че е кондензатор. Единият съм го прежалил и ще му изчопля заливката за да видя какво и къде точно са залепили чайниците.
                          Алфа 156 1,8ТС 1998г

                          Comment


                          • #43
                            Питане за монтаж

                            Здравейте колеги,
                            Днес ми пристигна катайския ксенон от ebay, който заръчах наскоро и реших да ползвам темата да питам дали за тези баласти би било нужно добавянето кондензатори както е писано по горе, за да избегнат прекъсвания при включване къси/дълги и обратно? Ако има нещо особено при монтажа, което да се съблюдава, може също да споделите. Прилагам снимки.
                            Attached Files
                            Alfa 156 2,4 JTD '99

                            Comment


                            • #44
                              Най-добре си ги монтирай, пробвай ги и ако гаснат при превключване, добави въпросните кондензатори.

                              Аз смятам, че вероятността да не гаснат е малка. Тъй че можеш да ги сложиш и преди монтажа. Така или иначе от наличието на кондензатори има само ползи и никакви вреди.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Може ли некоя снимка за тези които грам не са в час с тоци'те,
                                каде точно се слагат тези кондензатори,една снимка може да спести доста обяснения - поне на мен.
                                156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
                                KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
                                Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
                                Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

                                Comment

                                Working...
                                X